Ön- és szakmaismeret. Hasznos információk (nem csak) pályakezdők részére!

Tájoló Műhely

Tájoló Műhely

A FILM !!!

2013. december 01. - Edina Krasznainé Balogh

Sziasztok!

Minden KEDVES OLVASÓM-mal szeretném megosztani, mit megosztani Mindenkinek AJÁNLANI tudom, sőt kötelezővé tenném (tanterv...), hogy nézze meg A FILM-et, melyet néhány perccel ezelőtt néztem én is végig!

Még most is a hatása alatt állok, és tiszta libabőr vagyok. Elképesztő, egy új lehetőség... - gondolnánk, pedig nem az, csak nem foglalkozunk vele eleget napjainkban!

 

EZT MINDENKINEK LÁTNIA, HALLANIA KELL!

FIGYELMESEN NÉZZÉTEK VÉGIG!  1x?  2x??  3x!!! :)

 

Na jó, nem is húzom tovább az időt, hogy eláruljam miről is regélek...

Rhonda Byrne: The Secret

 

... és már nem is titok többé!!! :) :) :)

Könyvként is elérhető!!! Én is szkeptikus VOLTAM...

Ja igen, hogy miről szól a FILM?! Hallottatok már a "Vonzás Törvényéről"?

Holnapi bejegyzésemben talán sikerül bővebben írnom róla... még számomra is nagyon sok mindennek "ülepednie kell"!

  • Jó tanács!

    Minden létező érzékszervetekre szükségetek lesz!  :) :)

    TISZTA BORZONGÁS... ÉN SZÓLTAM!

A bejegyzés trackback címe:

https://tajolo.blog.hu/api/trackback/id/tr785670662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása