Ön- és szakmaismeret. Hasznos információk (nem csak) pályakezdők részére!

Tájoló Műhely

Tájoló Műhely

"Szigorúan" 18 éven felüliek részére !!!!

2014. március 20. - Edina Krasznainé Balogh

Sziasztok!!!!!

Nagyon-nagyon régen írtam legutolsó blogbejegyzésemet..., egyik kedves ismerősöm jelezte még a kezdetek kezdetén, hogy nem lesz egyszerű dolog a blogírás, nagy a felelősség, rengeteg háttérmunkával jár (szakmai témájú bejegyzések esetén), és nem utolsó sorban sok időt vesz igénybe. Ezt én anno nem így éreztem, lelkes voltam, bár jelenleg is az vagyok, mégis egy kicsit megcsúsztam a friss bejegyzéseket illetőleg. :( 

Dióhéjban ennyit szerettem volna írni bevezetésként...és most következzen a "szigorúan" nagykorúaknak szóló bejegyzésem, témám. Kíváncsi lettél?! Remélem igen!!!! Csapjunk a lovak közé! :)

Hamarosan egy vasárnapi napon arra fogunk ébredni, hogy lázban ég az országban élők apraja-nagyja. Az "apraja" azért, mert látja, tapasztalja, hogy a "nagyja" folyamatosan hallgatja, nézi a friss híradásokat.... Gondolom ebből már könnyen rájöttetek, hogy miről is fogok most írni. Ha nem segítek:

2014.04.06. Vasárnap reggel 6 órától este 19 óráig a nagykorúak állampolgári kötelességükkel élnek, vagyis szomorú, de igaz sokan ezt úgy fogalmaznák meg, hogy élhetnek.... pedig mivel kötelességről van szó, így is lenne fontos hozzáállni!!!! Ezt ne felejtsétek el!!! Ezekben az órákban igen is fontos mindenkinek a véleménye!!!!

Én csak a saját tapasztalatomról tudok írni. Gimnazista koromban osztályfőnököm és egyben történelem tanárom számos alkalommal kiemelte, hogy mekkora fontossággal bír állampolgári kötelességünk!!!! Sokan nem törődnek vele, helytelenül. Persze nem az én posztom, hogy bárkinek is megmondja, hogy mit tegyen.... de szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy minden alkalommal igenis el kell menni szavazni!!!! Nyugalom politikáról nem írok, mégis elgondolkodtató, hogy sokan nem veszik a fáradtságot, hogy elmenjenek voksolni, aztán pedig elégedetlenkednek a kialakult helyzettel.... a lehetőség mindenki előtt ott van, élni kell vele!!!!!!

Így tehát, ha pályakezdő vagy, ha nem, ne feledd a Te életedről, Családod jövőjéről  lesz szó ezen a napon!!!!

Köszönöm, hogy elolvastátok bejegyzésemet, remélem nem bántottam meg vele senkit sem, de úgy éreztem, hogy ezzel kapcsolatban is írnom kell néhány sort.

Mindenkinek jó szavazást kívánok!

 

  • Jó tanács!

    Bárhogyan is döntesz az a Te döntésed lesz ott a szavazófülkében, csak a Tied, ezt ne feledd!!!

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tajolo.blog.hu/api/trackback/id/tr515689628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása