Ön- és szakmaismeret. Hasznos információk (nem csak) pályakezdők részére!

Tájoló Műhely

Tájoló Műhely

Meggyőződés, Hit

2017. október 04. - Edina Krasznainé Balogh

 - Ezt nem tudom elhinni - mondta Alice.
- Nem tudod? - kérdezett vissza a Királynő sajnálkozó hangon. - Próbáld meg újra: vegyél mély lélegzetet és csukd be a szemed...
Alice nevetett.
- Semmi értelme, hogy megpróbáljam - mondta. Lehetetlen dolgokban úgysem lehet hinni.
- Mondhatom, nincs túl nagy gyakorlatod - mondta a Királynő. - Amikor én annyi idős voltam, mint te, naponta fél órán keresztül csináltam ezt. Sőt, volt olyan nap, hogy már reggeli előtt hat lehetetlen dologban hittem.
(Lewis Caroll: Alice Tükörországban)

A pozitív meggyőződések engedélyek, melyek bekapcsolják képességeinket. Befolyásolják magatartásunkat, motiválnak minket és alakítják tetteinket. A meggyőződések hozzák létre az eredményeket.

Igaz a mondás: "Akár azt hiszed, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem... igazad van!"

A korlátozó meggyőződések általában az "Én nem tudok..." körül forognak.
Meggyőződéseink folyamatosan változnak...

Mit teszel azért, hogy pozitív irányba változtasd meggyőződéseidet?

A bejegyzés trackback címe:

https://tajolo.blog.hu/api/trackback/id/tr4812927859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása