Ön- és szakmaismeret. Hasznos információk (nem csak) pályakezdők részére!

Tájoló Műhely

Tájoló Műhely

Mosoly(od) ereje!

2016. augusztus 21. - Edina Krasznainé Balogh

Szeretném néhány megfigyelésemet megosztani most

VELED 

a mosoly erejével kapcsolatban, melyről bővebben

a 30 napos "Vezető (v)agy!" éteri tréningem

10. posztjában olvashatsz a

www.facebook/coachandhr oldalamon.

Helyszín: Budapest.

1.
Metro- szerintem ezen a tömegközlekedési eszközön csak majdnem alvó, könyvet olvasó, vagy mobilozó utasokat lehet látni. Mosolygás sehol... sajnos szomorúan, csalódottan ezt tudom mondani - és hidd el, nem csak 1x utaztam az 'ördög szekerével' . Annál több morcos, szomorú, fáradt, kimerült, leharcolt arcot láttam és látok, nap mint nap.

2.
Bankfiók, ABC, mozgólépcsőknél biztonsági személyzet, és még sorolhatnám - meglepettséget, majd viszont mosolyt, nagyon sokszor azonnali közvetlen segítséget, baráti hangnemet kaptam mosolyomért, udvariasságomért, kedvességemért, egy jó szóért cserébe.

Ebben a személytelen, közönyös, színházi, képmutató városba hoztam egy kis színt jó néhány ember életébe, és még nagyon soknak szeretnék ugyanekkora meglepetést okozni, nemes egyszerűséggel csak azzal a gesztusommal, hogy mosolyogva fordulok azokhoz a személyekhez, akiket felkeresek mindennapjaim, életem során.

Szívből kívánom Neked is, hogy legyen ekkora élményben részed azáltal, hogy MOSOLYOGSZ.

Tehát -ra fel!!!

Döbbenetes, hogy lassan furán néznek azokra az emberekre, kiknek talán egy pillanatra eszébe jut egy kedves pillanat, egy örömteli alkalom és ösztönösen elmosolyogja magát. Ezt leginkább a mozgólépcsőn utazva tapasztaltam saját magamon, amikor egyszerűen csak kacagtam egy kicsit - és mennyire jóleső érzés volt az akkor ott számomra! Melegség töltött el, és boldogság, szinte ismét átéltem azt a pillanatot, melyre visszaemlékeztem.
Láttam is furcsa felém forduló tekinteteket... És? Az az én és emlékem pillanata volt. És csak ez számított nekem.

Előfordult hasonló szitu már Veled is? Biztosra veszem, hogy igen, és nem is egyszer. Nem is meglepő, így működünk!

Viszont kontrolljaink, és ugye "gondolataink" őrködnek viselkedéseink felett!

Mert, mit fognak "gondolni" az emberek? ... Na persze, a cirka 6-7 milliárd lakója bolygónknak pont azzal fog foglalkozni, hogy pl. én mekkora boldogságot éltem át ismételten egy bevillanó emlékképem pillanatában.... Ezt ugye Te sem "gondolod" komolyan?

Mosolygós pillanatokat, perceket, órákat, napokat, heteket, hónapokat és éveket kívánok Neked!mosolyka.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tajolo.blog.hu/api/trackback/id/tr1711071526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása